Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Správně, ODS jako jediná, může za to,že dálnice do krkonoš se staví neuvěřitelných 40 let a stále není hotová.

0 0
možnosti

ODS, založená 1974 opravdu zastavila stavbu silnic.

0 0
možnosti
Foto

Je fuk, co se děje s uloupenými penězi.  Rozdělování uloupeného balíku podle nějakých lupičských pravidel  je nemravné, ale mě osobně to moc nezajímá.  Co mě zajímá, je to, když na mne gang lupičů pošle daňového výběrčího, aby mě oloupil o mé příjmy a když  se nenechám oloupit v jimi stanoveném čase, tak mě za to ještě napaří pokutu.  To je to co by nás mělo iritovat a ne to co lupiči dělají s nakradenými penězi.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS